Autor Wiadomość
Ben Linus
PostWysłany: Wto 16:11, 25 Mar 2008    Temat postu: Sens postów i fabuła

Wątek poruszony był już na wcześniejszym forum, ale jest wart przypomnienia.

Sprawa numer 1: Sens postów
Bardzo prosimy o rozwijanie i ubarwianie swoich wypowiedzi. Nie chodzi tutaj nawet o to, że każdy post musi od razu wnosić coś do fabuły. Jednak zamiast dialogów typu:
- Co robisz?
- Naleśniki
- Dasz jednego?
- Już, tylko zwinę w rulonik
można opisać przemyślenia własnej postaci, rozwinąć ją psychologicznie, nadając jej barw. Takie posty naprawdę czyta się o wiele przyjemniej i chętniej. Ponadto dialogi podobne do powyższych psują estetykę forum - będziemy na nie bardzo wyczuleni.

Sprawa numer 2: Fabuła
No właśnie. Wtajemniczeni powinni już się uśmiechnąć pod nosem (mówię o tych, dla których dzień bez zabijania i latania po dżungli z pistoletem to dzień stracony). Jest naprawdę wiele innych sposobów na napisanie dobrych postów i wprowadzenia ciekawego wątku. Kłótnie, zdrady, nieporozumienia, załamania, przeszłość, która nagle powraca, problemy typu psychologicznego - przecież nasze postacie tylko sie proszę, aby nadać im ludzkich cech. Bieganie za akcją i męczenie GM o trochę ruchu niech odbywa się z umiarem, a naprawdę wyjdzie to wszystkim na dobre. Szczególnie grze, która gnana tak szybkim tempem nie skończy się wtedy za pięć dni.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group