www.namaste2.fora.pl - witaj!
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
.
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Zaloguj
Forum www.namaste2.fora.pl Strona Główna
->
Informacje i ogłoszenia
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
SERWIS
----------------
Forum
Newsy
Ankiety
Skargi i Pochwały na Moderatorów
Ogłoszenia
O SERIALU
----------------
Spoilery
Bohaterowie
Galeria
Dharma
Teorie
POZOSTAŁE
----------------
Off-Topic
Kosz
Własna Twórczość
ODCINKI
----------------
Sezon I
Sezon II
Sezon III
Sezon IV
GRA RPG LOST
----------------
Informacje i ogłoszenia
Zasady Gry
Zgłoszenia
Postacie uśmiercone
Nieobecności
Nowi gracze
Pozostałe
Karty Postaci
GRA RPG LOST - Wyspa, Inni, Retrospekcje, Futurospekcje
----------------
Wyspa
Retrospekcje
Inni
Futurospekcje
Shout Box
----------------
.
..
Top Listy- klikać raz dziennie
----------------
TOP LISTA
<
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Ben Linus
Wysłany: Wto 16:11, 25 Mar 2008
Temat postu: Sens postów i fabuła
Wątek poruszony był już na wcześniejszym forum, ale jest wart przypomnienia.
Sprawa numer 1:
Sens postów
Bardzo prosimy o rozwijanie i ubarwianie swoich wypowiedzi. Nie chodzi tutaj nawet o to, że każdy post musi od razu wnosić coś do fabuły. Jednak zamiast dialogów typu:
- Co robisz?
- Naleśniki
- Dasz jednego?
- Już, tylko zwinę w rulonik
można opisać przemyślenia własnej postaci, rozwinąć ją psychologicznie, nadając jej barw. Takie posty naprawdę czyta się o wiele przyjemniej i chętniej. Ponadto dialogi podobne do powyższych psują estetykę forum - będziemy na nie bardzo wyczuleni.
Sprawa numer 2:
Fabuła
No właśnie. Wtajemniczeni powinni już się uśmiechnąć pod nosem (mówię o tych, dla których dzień bez zabijania i latania po dżungli z pistoletem to dzień stracony). Jest naprawdę wiele innych sposobów na napisanie dobrych postów i wprowadzenia ciekawego wątku. Kłótnie, zdrady, nieporozumienia, załamania, przeszłość, która nagle powraca, problemy typu psychologicznego - przecież nasze postacie tylko sie proszę, aby nadać im ludzkich cech. Bieganie za akcją i męczenie GM o trochę ruchu niech odbywa się z umiarem, a naprawdę wyjdzie to wszystkim na dobre. Szczególnie grze, która gnana tak szybkim tempem nie skończy się wtedy za pięć dni.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Programosy
Regulamin